Jak funguje Kitely
Pokud znáte ostatní OpenSim světy nebo Second Life, mohou vás překvapit některé technické odlišnosti v Kitely.
Díky využití kloudu nejsou světy a jejich regiony spuštěné nonstop, ale spouštějí se teprve ve chvíli, kdy se na ně chce teleportovat či přihlásit avatar. Z tohoto důvodu může teleport trvat delší dobu, hlavně pro regiony, na kterých je mnoho primů a jedoucích skriptů. Obecně by teleport neměl trvat déle než 60 vteřin, ale na většině regionů je to výrazně kratší doba.
Ačkoli regiony nejsou na stále stejné „adrese,“ můžete bez obav používat Landmarky, které fungují obvyklým způsobem.
Kitely využívá kloudové služby Amazonu, Large EC2 Instances se 7.5 GB paměti na 64bitovém Linuxu. Servery jsou uloženy v datacentru Amazonu v Severní Kalifornii.
Kitely nabízí vždy poslední verzi stabilní verze OpenSimu, ROBUST server, plus drobné vlastní úpravy.
Regiony v Kitely mohou být o velikosti 1 region, 256×256 metrů, 100 000 primů, region může současně navštívit 100 avatarů. Dále je možno využít regiony o velikosti 4 (2×2) regiony, 9 (3×3) regionů a 16 (4×4) regionů.